Maybelline SuperStay 24h full coverage foundation -RECENZIJA-

By Unknown - rujna 04, 2018

Hej ljudi, došlo je vrijeme za novu recenziju. Danas sam vam odlučila pisati o Maybelline SuperStay 24h puderu.
Kada biram tekući puder bitno je da ima potpuno prekrivanje te da traje duže od 10h. Zato me je ovaj puder privukao te sam ga odlučila isprobati.

Kako mi se svidio ovaj puder, te da li je ispunio moja očekivanja pročitajte u nastavku posta.


Maybelline SuperStay puder dolazi u staklenoj četvrtastoj bočici, s bijelim plastičnim čepom i plastičnom pumpicom. S pakiranjem nisam imala većih problema osim što se čep i pupica brzo zaprlja, te proizvod izgleda neuredno.


U našim dućanima izbor nijansi nije najbolji, te mi je problem bio naći nijansu koja odgovara mojoj puti. Na Maybelline stranici možete pronaći 24 nijanse, dok je kod nas u Hrvatskoj dostupan u samo 6 nijansi. Inače koristim nijansu 28 soft beige, ali kako sam ovaj puder kupovala ljeti odlučila sam se za nijansu tamniji 30 sand.


Tekstura Maybelline SuperStay pudera je vodenasta, te ne sadrži SPF. Puder ima srednju do potpunu prekrivnu moć, ali se bez problema da nadograditi. Ja sam puder nanosila kistom i spužvicom te s kistom dobijete bolje prekrivanje, ali ja preferiram spužvicu.
Kod nanošenja pudera morate biti brzi jer se brzo suši na licu, te ga je kasnije teško ravnomjerno nanijeti.
Polu matt je teksture što meni odgovara jer se ne uvlači u borice. Ne naglašava suhe dijelove, pore lijepo zagladi te nema težak osjećaj na licu.


Kod pudera mi je jako bitno da na licu stoji +10h. Nemam naviku tijekom dana popravljati puder, niti ga setirati puderom u kamenu. 
Puder se nakon 6h krenuo lagano sjajiti na T-zoni, ali na mojoj koži izdržao je oko 12h, bez setiranja. 
Na jačim temperaturama trajnost mu ipak nije najbolja, te ga ne preporučujem za tople ljetne dane, ili za osobe s jako masnim licem. 


Maybelline SuperStay puder ispunio je sva moja očekivanja, te je brzo postao moj favorit.
Ako tražite puder koji je pristupačan i ima potpuno prekrivanje  preporučujem vam da ga isprobate. 

Jeste li isprobali Maybelline SuperStay 24h puder? Koje je vaše mišljenje o ovom puderu?



Ako vas zanima što sam koristila za ovaj makeup look kliknite na naš instagram profil. 



  • Share:

You Might Also Like

2 komentari

  1. Super recenzija i slike :) Imam puder i mogla bi ga malo češće koristiti 😂

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti, slažem se, puder je stvarno dobar

    OdgovoriIzbriši