Top 5 korektora ispod 50 kuna- RECENZIJA-

By Unknown - rujna 24, 2018


Hej ljudi, danas sam odlučila pisati o Top 5 korektora ispod 50 kuna. Ako Vas zanima koje korektore ja najčešće koristim, i koji su po mom mišljenju najbolji nastavite s čitanjem posta.

1. CATRICE- Liquid Camouflage korektor 


 Vjerujem da je većina čula za ovaj korektor i da nema osobe koja ga nije isprobala. Dolazi u jednostavnom plastičnom pakiranju s crnim čepom i jednostavnim aplikatorom.


Korektor je guste teksture, ali se jako jednostavno nanosi. Prekrivanje je jako te će prekriti sve nepravilnosti na licu, u slučaju da je potrebno može se lijepo nadograditi. Na licu djeluje prirodno, ne naglašava suhe dijelove, te ako ga odmah fiksirate puderom u kamenu neće se uvlačiti u linije ispod očiju.


Korektor je vodootporan tako da je idealan za tople ljetne dane. Dugotrajan je, te se na licu zadržava duže od 10h.
Ovaj korektor je moj favorit već nekoliko godina, te ako ga do sad niste isprobali svakako vam ga preporučujem.

Količina: 5,0 ml 
Cijena: 27, 90 kn 
Ocjena: 5/5

2. MAYBELLINE- Fit Me korektor 


Kada sam vidjela da se Fit me korektor vratio u prodaju znala sam da ga odmah moram isprobati.
Fit me korektor je tekuće teksture te se lako razmazuje. Srednja mu je prekrivna moć, ali se jako lijepo može nadograditi. Prekriti će vam crvenilo i prištiće, ali ako imate jače izražene podočnjake morat ćete ga nadograđivati za potpuno prekrivanje.
Dewy je finisha tako da ga morate fiksirati ako želite da vam duže ostane na licu. Neće vam naglasiti suhe dijelove, niti će se uvlačiti u bore ispod očiju.



Fit me korektor je jako lagan te djeluje prirodno na koži. Ako imate suho područje oko očiju, i volite lagane korektore preporučujem vam da probate Maybelline Fit me korektor.

Količina: 6,9 ml
Cijena: 39, 99 kn 

Ocjena:4/5

3. WET`N WILD- Photofocus korektor


Iako nisam veliki fan Wet`n Wild proizvoda za lice, svejedno sam odlučila isprobati ovaj korektor. Kada sam kupovala korektor najsvjetlija nijansa koju su imali bila je Medium beige, iako sad u prodaji možete naći i svjetliju Light Ivory.


Photofocus korektor ima gustu strukturu, i srednju prekrivnu moć. Pošto ja imam dosta tamnu nijansu ja korektor nisam mogla koristiti za područje oko očiju, pa sam ga koristila za prekrivanje prištića i crvenila na licu. Lako se nanosi, te dugo stoji na licu.


Jedina mana ovog korektora je što tijekom dana dosta oksidira , te treba paziti kod odabira nijanse.

Količina: 8.5 ml
Cijena: 32,90 kn

Ocjena: 3.9/5

4. RIMMEL- Wake me Up korektor


Rimmel- Wake me up korektora nažalost nema za kupiti kod nas. Moja prijateljica ga jako hvali te kod posjeta Hrvatskoj mi ga je odlučila pokloniti.
Ako me duže pratite znat ćete da jako volim Rimmel London proizvode za lice, te sam jedva čekala isprobati ovaj korektor.


Korektor je kremast i kada ga nanesete nemate osjećaj težine na licu. Jednostavno se razmazuje i slabijeg je prekrivanja. Za prekrivanje podočnjaka, crvenila i prištića morat ćete ga nadograđivati, a ako želite da duže ostane na licu, potrebno ga je fiksirati puderom u kamenu.
Koži daje prirodan i svježi izgled, te radi reflektirajućih čestica lijepo naglasi područje oko očiju.


Od svih drogerijskih korektora ovaj mi je definitivno najdraži, te ga koristim svaki dan. Ako ste u mogućnosti nabaviti ovaj korektor, svakako vam preporučujem da ga isprobate.

Količina: 7ml 
Cijena: 33,50 kn
Ocjena: 5/5

5. REVOLUTION- Conceal and define korektor 


Conceal and define korektor jedan je od najpopularnijih Revolution proizvoda. Na njihovoj stranici možete vidjeti da dolazi u 24 nijanse, a kod nas ga možete nabaviti preko Pink Pande .
Ja sam svoj dobila od prijateljice na poklon i jedva sam čekala isprobati ga.


Korektor dolazi u predivnom rozom staklenom pakiranju, te ima nešto veći aplikator od ostalih korektora koje sam danas spomenula. Po meni je aplikator super jer s jednim doziranjem uspijem prekriti cijelo lice.


Korektor je jako guste teksture, i brzo se suši pa kod razmazivanja morate biti brzi. Prekrivanje mu je jako te će bez problema prekriti tamne i izražene podočnjake, crvenilo i prištiće.
Jako je dugotrajan te ga koristim u posebnim prilikama kada mi šminka mora stajati cijeli dan.
Kod svakodnevnog korištenja može vam isušiti područje ispod očiju.

Količina: 3.4 ml
Cijena: 49, 99

Ocjena: 5/5

Jeste li isprobali koji od ovih korektora? Kakva su vaša iskustva s njima?
Pišite nam u komentarima :)

  • Share:

You Might Also Like

0 komentari