Put u Malinsku 1. dio

By Unknown - kolovoza 31, 2018


Probudila sam se oko 7 sati. Bila sam uzbuđena jer već duže vrijeme nisam izašla izvan “granica“ Rijeke. Iako Malinska nije udaljena puno, svega sat vremena, dobro je malo promijeniti okolinu.

Spremila sam sve što mi je bilo potrebno za taj jedan dan, te sam se oko 7.30 našla sa Stefani. Bus nam je za Malinsku kretao u 8.10 iz Rijeke, a s obzirom na to da smo imale nešto vremena slobodno, odlučile smo se prošetati po Korzu da izgubimo vrijeme.

U Malinsku smo došle malo iza 9 sati. Vrijeme nije bilo baš obećavajuće, bilo je dosta tmurno i oblačno.











Spustile smo se do centra grada. S obzirom na to da Stefani ovo nije bio prvi put u Malinskoj, bila je zadužena pokazati mi grad.  Odlučile smo se prošetati po onom dijelu gdje je već bila. Malinska nije velika pa smo ubrzo došle do kraja. Okrenule smo se i vratile natrag te smo dolaskom u centar sjele na rivu i čekale Stefanine prijateljice da dođu po nas kako bismo sjele na jednu jutarnju kavu. 







Kava nije bila najbolja koju sam popila u životu, ali za razbuditi bila je čisto dosta. No, kafić u kojemu smo bile imao je lijep pogled na more i plažu, pa eto barem nešto.



















Nakon kave slijedila je šetnja po drugom dijelu grada gdje ni jedna do sada nije bila. Vrijeme se napokon počelo poboljšavati. Oblaci su se maknuli te je ubrzo postalo pre toplo da bi bile na suncu pa smo se odlučile maknuti u hlad. Jedna od dobrih strana Malinske je što ima izuzetno lijepe šetnice u šumi. Sunce jedva da dopire do staze od gustih stabala, a s obzirom da je većina ljudi bila na plaži, dok smo se šetale pored nas nije prošlo niti 10 ljudi. 















































More je bilo prekrasno, plavo, bistro i izgledalo je osvježavajuće. Žao mi je što nismo ponijele kupaće da se bar par puta bacimo u more. No, nismo očekivale da će biti tako toplo i sunčano tijekom dana uzme li se u obzir vrijeme koje je bilo ujutro. Sva sreća da plaže na kraju Malinske imaju hrpu stabla pa nam nije bilo problema naći hlad jer biti po takvom danu na suncu u podne nije baš nešto što bi bilo poželjno. 








Jeste li ikada bili u Malinskoj? Kakvo je bilo Vaše iskustvo?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentari