Autumn Halo Makeup Look- MOTD

By Unknown - rujna 16, 2018

Hej ljudi, ljetu napokon dolazi kraj te nam se bliži meni najdraže godišnje doba jesen. Danas sam odlučila napraviti jedan jednostavni jesenski halo Makeup look.
Ako Vas zanima koje sam proizvode koristila i ako želite vidjeti još slika nastavite s čitanjem.



Lice: Wet n wild coverall primer, Maybelline SuperStay 24h full coverage foundation, Maybelline fit me korektor, Rimmel insta fix i matte translucent powder, Catrice filter in a box photo perfect finish paleta- 010 camera ready, Makeup Revolution ultra blash paleta- Hot spice, Makeup Revolution SophX highlighter paleta, Catrice eye brow stylist 040. 


Za oči sam odlučila koristiti jednu od najdražih paleta Makeup Revolution- Life on the dance floor- Gest listi. Paleta je dio Božićne limitirane kolekcije te se nažalost više ne može kupiti. Paleta ne sadrži zlatnu nijansu,te sam u sredinu oka staviti zlatni  Highlighter iz  SophX highlighter palete. 




Za usta sam koristila Max factor- 685- Mulberry. 

Kako vam se sviđa ovaj jednostavni jesenski look? Koje je Vaše omiljeno godišnje doba??


Ako Vas zanima više Makeup Lookova posjetite naš Instagram profil. 














  • Share:

You Might Also Like

2 komentari