Top 5 pudera ispod 100 kuna - RECENZIJA-

By Unknown - studenoga 05, 2018

Hej ljudi, pošto znam koliko je teško naći dobar puder ispod 100 kn danas sam vam odlučila pisati o svojim favoritima. Ako ste pročitali moje postove znati ćete da mi je koža kombinirana te jako osjetljiva, sklona osipu i prištićima, ali sa puderima o kojima ću danas pisati nisam imala problema.
Ako vas zanima koji su najkorišteniji puderi u mojoj kolekciji nastavite sa čitanjem posta.

1. Essence Fresh and fit puder



Essence pudere koristim od početka šminkanja pošto su najpristupačniji na našem tržištu. Kada je izašao ovaj puder bila sam jako znatiželjna pa sam ga odlučila odmah i isprobati. Pakovanje je lijepo i kvalitetno napravljeno te dolazi s crnom pumpicom i prozirnim čepom.
Srednje je prekrivne moći te ako imate nepravilnosti na licu neće vam ih u potpunosti prekriti ali se lijepo nadograđuje. Ono što je meni najbolje kod ovog pudera je finish koji daje. Licu daje predivan prirodni sjaj, ne naglašava suhe dijelove, te koža djeluje zaglađeno.
Na mom licu taje oko 4-5 sati, a nakon toga sebum izbija na T-zoni te se krene uvlačiti u linije na licu.
Ovaj puder idealan je za osobe koje imaju suhu kožu i vjerujem da bi na suhoj koži preživio i duže od 4-5 sati.

Cijena: 42,90 HRK 
Količina: 30 ml
Ocjena:4/5

2. Catrice- HD Liquid Coverage


Catrice HD liquid coverage puder definitivni je favorit ovoga ljeta i jeseni. Koristila sam ga jednom davno ali sam imala krivu nijansu i na licu nije dobro izgledao. Ovo ljeto odlučila sam ga ponovno kupiti i isprobati.
Jedina mana ovoga pudera je što dolazi u 4 nijanse i skoro je nemoguće naći odgovarajuću nijansu. Puder je tekuće teksture te se brzo suši pa kod blendanja morate biti brzi. Na licu će bez problema prekriti sve nepravilnosti te ima matt finish. Iako je matte finisha na mojoj koži nije se uvlačio u bore niti naglasio suhe dijelove.
Trajnost pudera je sjajna, meni na licu izdrži i preko 10h bez da se pomakne s lica. Ja ga od ljeta koristim svaki dan i stvarno sam oduševljena njegovim djelovanjem.
U slučaju da imate masnu kožu i tražite dobar puder koji će bez problema izdržati dan, svakako vam preporučujem da isprobate ovaj od Catrice.

Cijena: 55,90 HRK 
Količina: 30 ml
Ocjena: 5/5

3. Wet`n Wild- Photofocus puder 


Da ste me pred godinu dana pitali što mislim o ovom puderu, rekla bi vam sve najgore. Nije pristajao mom licu, naglasio bi sve suhe dijelove te bi mi pore izgledale duple. Ne znam da li je tada bio problem u puderu ili mojoj koži, ali nikako mi nije pristajao.
Koristila sam ga isključivo kada sam se slikala jer su slike s njim izgledale odlično. Kada mi je ponestalo mog najdražeg pudera odlučila sam mu dati drugu šansu, te me je odjednom oduševio. Ne znam što se je promijenilo ali kao da sam koristila drugi puder. Lice mi je izgledalo savršeno, zaglađeno i ujednačeno. Prekrivanje mu je srednje do jako, prekriti će vam crvenilo i sve nepravilnosti te neće naglasiti suhe dijelove. Dugotrajnost pudera je super, traje oko 10 sati te s njim selfiji ispadaju super.
Mana ovog pudera je miris koji daje po boji za zidove te je odabir nijansi kod nas loš. Kada sam ja kupovala puder mogla sam birati između 3 nijanse, te sam odabrala najsvjetliju Soft Ivori i najtamniju Classic Beige.

Cijena: 55,90
Količina: 30 ml
Ocjena:4/5

4. Maybelline- SuperStay 24h puder



O ovome puderu sam vam već pisala pa ako vas zanima detaljnija recenzija kliknite na LINK. Definitivno jedan od najboljih drogerijskih pudera, ima jaku prekrivnu moć, a dugotrajnost mu je više od 12 sati. Polu matt finisha je te nije težak na koži.
Ako tražite puder s velikom prekrivnom moći  i koji se cijeli dan neće micati sa lica svakako vam preporučujem da isprobate ovaj.

Cijena: 68 HRK
Količina: 30ml
Ocjena: 5/5

5. Rimmel- Lasting finish 25h puder


Ovaj puder koristim još od prije nego je Rimmel došao na naše tržište. Dakle on je definitivno najveći favorit od svih pudera koje sam danas spomenula.
Mana kao i kod svih pudera u našim drogerijama je izbor nijansi, te ja ne mogu naći nijansu koja u potpunosti odgovara mom tenu. Puder je guste teksture ali nije težak na licu, nakon nanošenja morate ga setirati jer će vam se inače preslikavati na odjeću.
Prekrivanje pudera je jaka, prekriti će vam sve nedostatke, zagladiti pore te se neće uvlačiti u bore. Dewy je finisha te će koži dat lijepi prirodni sjaj.
Preporučila bi ga osobama sa suhom kožom jer daje lijepi sjaj ali sa setiranjem mogu ga koristiti i osobe s masnom kožom.

Cijena: 89 HRK
Količina: 30 ml
Ocijena: 5/5

Koji je vaš najdraži puder ispod 100 kuna? Pišite nam u komentare :)

  • Share:

You Might Also Like

2 komentari