Rimmel tekući ruževi za usne -RECENZIJA-

By Unknown - studenoga 12, 2018

Hej ljudi, Rimmel London mi je pred mjesec dana posao paketić s novim ruževima. Bila sam presretna pošto su u potpunosti pogodili moje nijanse te sam veliki fan tekućih ruževa.
Ako vas zanima kako su mi se svidjeli ruževi nastavite s čitanjem posta.

Ruž koji mi je prvi zapeo za oko je Stay Satin. U svojoj kolekciji ruževa već imam Stay matt ruž u nijansi Be my baby i moram napomenuti da mi je to jedan od najdražih.
Tako da sam jedva čekala isprobati Stay Satin u nijansi  200 sike.


Ovi ruževi dostupni su u Bipa i DM- prodavaonicama po cijeni od 50 kn, te uz ovu možete pronaći još 5 nijansi.  Količina koju dobijete je 5,5 ml a rok trajanja mu je 24 mj.
Stay satin ruž dolazi u lijepom prozirnom pakovanju s crnim čepom i jednostavnim aplikatorom.


Ruž je kremaste i lagane teksture. Nije u potpunosti matt tako da ga nećete osjetiti na usnama te vam usnice neće osušiti. Nije ljepljiv i neće vam se preslikavati. 
Dugotrajnost ruža je solidna, meni na usnama izdrži oko 5-6 sati ali obrok vam neće izdržati. Nadogradit će se bez problema, aplikator je super te ruž nanesete jednim potezom.
Nijansa ruža za mene je pun pogodak, roza nude nijanse svakodnevno nosim i mislim da super pristaju mom tenu.

Drugi ruž u Rimmel kolekciji je Provocalips kiss proof lip, a ja imam nijansu 710 Kiss off


Rimmel kiss proof ruž dolazi u plastičnom pakiranju te ima dvostruki aplikator. S jedne strane nalazi se tekući ruž, a s druge strane prozirno sjajilo. Prvo na usta nanesete tekući ruž te kad se osuši pređete sjajilom te on drži ruž na mjestu. Prije sušenja ruža, usnice će vam biti malo ljepljive ali to brzo nestaje te je ruž u potpunosti matt. 

Prije korištenja ruža savjetujem vam da dobro hidratizirate usnice. Na samom početku nošenja ruž je lagane teksture, ne uvlači se u linije usnica, ali kako dan prolazi moguće je da će vam malo osušit usne te da ćete osjećati težinu. 
Postojanost ruža je nevjerojatna izdržat će vam sve obroke i pića, u potpunosti je kiss proof i ne preslikava se. Kako ste ga nanijeli tako i ostaje na usnama. Trajnost mu je preko 10 sati i tek se tad krene skidati s unutarnje strane usana. Ne nadograđuje se jednostavno kao Stay Satin, ako ga odlučite nadograditi osjećati ćete težinu na usnama. Ali u slučaju da vam je potrebno nadograđivanje savjetujem da ga izbrišete s usana te ponovno nanesete. 

Ako već niste svakako vam preporučam da isprobate Rimmel tekuće ruževe. Stay Satin ruževi savršeni su za svakodnevno korištenje, dok provoca kiss proof ruž preporučam za neke svečanosti gdje vam ruž treba cijeli dan stajati na mjestu.

Jeste li isprobali Rimmel London ruževe? Koji je vaš favorit?



  • Share:

You Might Also Like

2 komentari

  1. Nijanse su divne, ali trenutno mi je visoko na listi želja isprobati jefree star tekuće ruževe pa mislim da će ovi ipak mrvicu pričekati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za njih sam čula sve najbolje. Koliko sam vidjela BeautyBay trenutno ima sniženja na Jefree ruževe :)

      Izbriši