Essence- Jingle all the way paleta- RECENZIJA-

By Unknown - studenoga 19, 2018

Hej ljudi, Od svih nama dostupnih  brendova, Essence najduže koristim te stvarno mogu reći da se vidi veliki napredak u kvaliteti njihovih proizvoda. Njihove nove kolekcije privukle su mi pažnju, ali meni najzanimljivija je nova limitirana Božićna kolekcija. Iz limitirane kolekcije odlučila sam si kupiti novu paletu Jingle all the way.
Kako mi se svidjela možete pročitati u nastavku bloga.




Essence paleta dolazi u  jednostavnom kartonskom pakiraju, s lijepim dizajnom te nema ogledalo. Pakiranje me jako podsjeća na stare palete iz Kaylie kozmetike.
Limitirana Essence Božićna kolekcija trenutno je dostupna u Muller trgovinama, a paletu možete nabaviti i preko Pink Pandine online stranice, ali većinu vremena je rasprodana. Cijena joj je  68.90 HRK, sadrži 9 nijansi raspoređenih u 9g.


Kada sam vidjela paletu odmah sam se oduševila pošto su ovo boje koje volim i nosim svakodnevno. Predivne crvene, smeđe i ljubičaste nijanse meni su savršene za ovo jesensko pred Božićno vrijeme, a šljokice daju posebnost paleti.
Paleta ima 9 sjenila od kojih je 4 matt, 4 shimmer i jedne školice.
Sve nijanse u paleti su jako mekane, puteraste i jako pigmentirane.


Sva sjenila u paleti su jako pigmentirana, lagano se nadograđuju i blendaju. Kod matt nijansi morate malo više paziti jer se truse, ali meni to nije predstavljalo problem. Shimmeraste nijanse ja sam nanosila prstima kako bi dobila čim bolju pigmentaciju, ali prekrasno ostaju na očima i s kistićem.



Glitter u paleti me je najviše iznenadio, kremaste je formule i jake pigmentacije. Presijava se u zlatne i zelene nijanse, kod nanošenja nisam koristila glitter primer te sam ih nanosila prstima kako bi dobila bolju pigmentaciju, a na očima bez problema izdrže cijeli dan ili noć. Kod nanošenja glittera budite pažljivi, da vam šljokice ne padaju po licu jer ćete ih se teško riješiti.

Look rađen novom Essence paletom, a za više informacija o makeup looku posjetite naš instagram.



Ako ste kao ja i volite palete toplih tonova te volite eksperimentirati sa šljokicama svakako vam preporučam da isprobate novu Essence paletu.

Kako se vama sviđa Essence- Jingle all the way paleta? Koja je vaš najdraži Essence proizvod?

  • Share:

You Might Also Like

2 komentari

  1. Predivna paletica i divan look, moram je škicnuti idući put kad odem do Mullera :)

    OdgovoriIzbriši