Essence- WANTED: sunset dreamers marbel highlighter- RECENZIJA

By Unknown - listopada 02, 2018

Hej ljudi, danas sam Vam odlučila pisati o Essence WANTED: sunset dreamers marbele highlighteru.


Essence highlighter dolazi u novoj WANTED sunset dreamers kolekciji, te ju trenutno možete pronaći u svim DM prodavaonicama.
Highlighter dolazi u samo jednoj nijansi 01 golden summer day, a u slučaju da ga želite kupiti imajte na umu da je u skoro svim prodavaonicama rasprodan, te ćete se namučiti da ga nađete.


Highlighter dolazi u klasičnoj plastičnoj ambalaži, koja po meni nije baš kvalitetna. Dosta je krhka i prvim padom će se razbiti, ali meni ambalaža nije toliko bitna kao sam proizvod.


Golden summer days highlighter me je najviše privukao radi svog "mramornog" izgleda, a nakon toga pigmentacijom. Inače nisam fan Essence highlightera jer su preslabi te po meni ne rade svoj posao, ali ovaj se pokazao kao suprotnost. Highlighter dolazi u tri boje: Zlatna, Brončana i Srebrna, a kombinacijom boja dobijete predivnu zlatnu nijansu.



Formula mu je divna, mekana i jako se lagano blenda. Ima nježan suptilan sjaj, ali ako ste kao ja i volite se sjajiti bez problema ga možete nadograditi. Na licu izdrži cijeli dan, tijekom dana ne gubi boju te izgleda jednako kao i na početku nanošenja.



Količina: 8,5g 
Cijena: 29,99 kn 
Ocjena: 5/5

Po meni je Essence Golden summer days highlighter jedan od boljih drogerijskih highlightera,  te ako volite suptilnije zlatne nijanse, svakako vam preporučam da ga isprobate.


Jeste li isprobale Essence highlightere? Koji je vaš najdraži highlighter?
Za više makeup lookova posjetite naš instagram profil.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentari