Rimmel London- Scandaleyes wow wings maskara- RECENZIJA

By Unknown - listopada 12, 2018

Hej ljudi, pred par tjedana dobila sam divan paketić od Rrimmel London u kojem se nalazi njihova nova kolekcija, a danas sam vam odlučila pisati o Scandaleyes wow wings maskari. Kako mi se svidjela maskara, možete pročitati u nastavku posta.


Kada je riječ o maskarama ne volim eksperimentirati, imam jako osjetljive oči te me većina maskara nadraži. Do sada nisam imala problem sa Rimmel London maskarama pa sam joj odlučila dati šansu, i oduševila me.
Scandaleyes wow wings maskara dolazi u običnom ljubičastom pakiranju, dobijete 12ml proizvoda,  trajanje joj je 12 mj a cijena maskare je 70 kn.




Maskara ima gumenu četkicu koja nije prevelika te je lagana za korištenje. Zubci su srednje gustoće, i različite duljine. Takva četkica omogućava ravnomjerno nanošenje, raščešljavanje i izvlačenje trepavica. 
Maskara je vodene teksture i jake pigmentacije, ali se sa njom lako radi te sa prvim slojem dobijete nevjerovatan efekt. 
Brzo se suši te se lagano nadograđuje, ali ako ju u žurbi nanosite može vam se desiti da se trepavice slijepe. Korištenjem ove maskare dobiti ćete savršenu gustoću i volumen trepavica. 



Postojanost maskare je super. Trepavice cijeli dan zadržavaju svoj oblik, a maskara traje do skidanja. Do sada nisam imala problem sa mrvljenjem i mrljanjem maskare. 
Efekt maskare i postojanost posjeća me na Maybelline- Lash Sensational maskaru, jedino Scandaleyes wow wings maskarom dobivate veći volumen. 
Makara odlično obavlja svoj posao, daje volumen i gustoću trepavica. Svakako vam preporučam da ju isprobate. Jedan sloj maskare po meni savršen je za dan, ali jednostavnim nadograđivanjem možete postići i dramatičniji noćni look. 

Koja je vaša omiljena maskara? Jeste li probali Rimmel London maskare?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentari