Rimmel #insta i metal mania kolekcija

By Unknown - kolovoza 27, 2018


Hej ljudi, napokon je došlo vrijeme za naš prvi post. Pred par mjeseci dobila sam paketić pun Rimmel noviteta, te sam Vam danas odlučila pisati o njima.
Paketić je sadržavao: #insta kolekciju u kojoj se nalazi- insta fix and matte translucent powder i
Insta strobing iluminator, te Metal mania koleciju- lip art metallics u nijansi 040 copper rocker te Rita Ora lak za nokte u nijansi 822 copper rocker. 


Ako vas zanima moje mišljenje o novim Rimmel proizvodima nastavite čitati.



#Insta kolekcija
U #insta kolekciji nalazi se Rimmel insta fix and matte translucent puder.

Nisam fan pudera u kamenu te ih zimi nikada ne koristim a ljeti samo za setiranje t-zone. Pošto imam izražene pore nekad imam osjećaj da ih puderi još više naglase, te su najčešće jako teški na mom licu.
Kada sam u paketiću vidjela #insta fix and matt puder bila sam uzbuđena jer znam da ga ja nikad ne bi sama kupila.
Dolazi u standardnoj plastičnoj ambalaži, koja je jednostavna ali kvalitetna, a cijena mu je 59,99 kn.
Puder sada koristim već mj dana i moram priznati da me je ugodno iznenadio. Puder se u kožu upija savršeno , matira kožu te ona nakon izgleda predivno. Nije težak na koži , te dobro drži šminku na mjestu oko 10h.
Flash backa nema, barem ja nisam imala problema s tim. Ispod se nalazi slika slikana s blicem
Za #insta fix and matt puder imam samo riječi hvale te ću ga sigurno koristiti i dalje.


Sastojci: Talc, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Magnesium Stearate, Aqua/Water/Eau, Caprylic/Capric Triglyceride, Ethylhexyl Palmitate, Phenoxyethanol, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-1, Caprylyl Glycol, Kaolin, Parfum/Fragrance, Benzyl Alcohol, Hexylene Glycol, Dehydroacetic Acid, Hexyl Cinnamal, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Linalool, Geraniol, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Bht,
[May Contain/Peut Contenir/+/-:Bismuth Oxychloride (Ci 77163)].

količina: 8g
Cijena: 59.99 kn
Ocijena: 4/5

Instastrobing se također nalazi u #insta kolekciji. Dolazi  u plastičnoj tubici, te je doziranje jako jednostavno. Ja sam dobila nijansu Gold glow koja savršeno odgovara mom tenu, a u DM-u možete pronaći još jednu nijansu Pink glow. Cijena ovog iluminatora u DM-u je 65, 90 kn.
Strobing iluminatore jako volim i najčešće ih koristim prije stavljanja tekućeg pudera. Tako sam koristila i ovaj od Rimmela. Koži daje predivan prirodan sjaj, što me je na prvu odmah oduševilo. Nakon samo par korištenja sam ga zavoljela te ga koristim gotovo svaki dan. Insta strobing iluminator je po meni savršen iluminator za ove tople ljetne dane, te vam ga svakako preporučujem.

Satojci:Aqua/Water/Eau, Glycerin, Synthetic Fluorphlogopite, Triethanolamine, Benzyl Salicylate, Caprylyl Glycol, Carbomer, Disodium EDTA, Hexyl Cinnamal, Mica, Polysorbate 20, Tin Oxide, Phenoxyethanol, Parfum/Fragrance, Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491).
Količina: 25ml
Cijena: 65,90 kn
Ocjena: 4/5


Metal mania kolekcija

Iz metal manija kolekcije dobila sam lip art Metallics u nijansi 040 Copper Rocker
Od svih proizvoda u kolekciji ovaj mi je najdraži, te ga stalno koristim. Jake je pigmentacije i metal finisha. Možete ga koristiti u kombinaciji s drugim ruževima di daje savršen sjaj ili samoga. Ja ga koristim u obadvije kombinacije, svakodnevno. Na ustima ne ostavlja ljepljiv osjećaj kao ostali metalik ruževi koje posjedujem. Trajnost mu nije velika, ali meni to ne smeta pošto se lijepo nadograđuje, cijena u dmu  je 49.99 kn te dolazi u još 2 nijanse.



Količina: 2ml
Cijena: 49,99 kn
Ocjena:  5/5



I došli smo do posljednjeg Rimmel  proizvoda, a to je Rita Ora lak za nokte u nijansi 822 copper rocker. Boja laka je predivna i super mi je za ove ljetne dane. Lijepo se nanosi te za potpuno prekrivanje dosta je jedan premaz kistićem. Lak je dugotrajan te ako tražite dobre i kvalitetne lakove svakako vam preporučujem Rimmel lakove.



Količina: 8ml
Ocjena: 4/5




Slika slikana s blicem, popis proizvoda koje sam koristila možete pronaći na našem instagram profilu.


Look rađen novim Rimmel proizvodima.

Jeste li Vi probali koji Rimmel proizvod? Koje je Vaše mišljenje o njihovim proizvodima?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentari