Revolution Strobe Luxe paleta- RECENZIJA-

By Unknown - prosinca 20, 2018

Hej ljudi, nakon kraće pauze odlučila sam vam pisati o novoj highlighter paleti. Veliki sam fan Revolution proizvoda pogotovo njihovih highlightera te sam se odlučila počastiti s još jednom njihovom paletom. 
Kako mi se svidjela Revolution Strobe luxe paleta možete pročitati u nastavku posta. 


Revolution paletu možete pronaći na PINK PANDA stranici za 99, 99 kn. Dolazi u predivnom zlatno- roza plastičnom pakiranju. Količina highlightera je 11.5g a rok trajanja palete je 12 mjeseci.


Kod ove palete najveće iznenađenje bila je količina i veličina highlightera. Na slikama izgledaju jako maleno, ali količina proizvoda svakako opravdava cijenu.
U paleti možete pronaći  3 nijanse highlightera.
Kada sam krenula sa  korištenjem palete odmah sam shvatila kako će nijanse za mene predstavljati veliki problem pošto je prva presvijetla a ostale pretamne. Za korištenje ove palete koristim kombinaciju prve i druge nijanse.

 

Formula palete je mekana i ne trusi se. Nanosi se jednostavno i jednim potezom dobijete predivan suptilan sjaj koji svakako možete nadograđivati.
Paleta u sebi sadrži šljokice koje tijekom dana dolaze sve više do izražaja. Zadnja nijansa za mene je super kao bronzer ali nažalost radi šljokica ju ne mogu koristiti.

Ako volite highlightere ili bronzere sa šljokicama koji daju predivan prirodan sjaj licu svakako vam preporučujem da isprobate Revolution highlighter palete. U slučaju da vam nijanse paleti ne odgovaraju na Pink Pandinoj stranici imate za odabir između još dvije slične palete ( Rose lights, Strobe Lighting)

Za ovaj makeuplook koristila sam Strobe Lux paletu, a za više informacija o looku posjetite naš INSTAGRAM profil.

Koristite li vi highlightere? Koji vam je najdraži? Pišite nam u komentare :)

  • Share:

You Might Also Like

0 komentari